Äänestys

EM-KISOJEN PARAS PELAAJA?

Alemao (ESP)
Torras (ESP)
Pula (RUS)
Dario Marinovic (CRO)
Ricardinho (POR)
Ivo Jukic (CRO)
Stefano Mammarella (ITA)
Andrey Tveryankin (AZE)
Serjão (AZE)
Luis Amado (ESP)

Kirjoittaja Aihe: EM-kisojen paras pelaaja 2012?  (Luettu 7753 kertaa)

Poissa Päätuomari

• Ylläpitäjä
  • Kolmosketju
    • Profiili
    • FutsalForum.Fi Facebookissa
EM-kisojen paras pelaaja 2012?
« : 10.02.12 - klo:22:42 »
Tähän voisi nyt oikeastaan laittaa vaikka äänestyksen. Finaalia jo kovasti odottelen ja mielenkiintoista on nähdä pystyykö Venäjä todella haastamaan Espanjan. Itse olen epäilevällä kannalla, mutta mene ja tiedä. Venäjällä on kova joukkue. Itse ihastelin Espanja Italia pelissä Espanjan joukkuepelaamista ja vahvaa puolustamista. Ottelu tarjosi mielestäni parasta futsalia näissä kisoissa ja vaikka ottelussa tehtiin vain yksi maali, niin olihan siinä todella kaikkea sitä mitä futsal parhaillaan tarjoaa!

Omia suosikkeja:

Espanjan taituri: Alemao (itse varmaan kallistun äänestyksessä tähän pelaajaan)
Espanjan maalitykki: Torras
Venäjä: Pula
Kroatian maalipyssy: Dario Marinovic
Portugalin taituri: Ricardinho
Kroatian maalivahti: Ivo Jukic
Italian maalivahti: Stefano Mammarella

Kerro omat suosikkisi ja lisätään äänestys tähän viestiin!

Poissa batteri

• Yleisvalvoja
  • Kakkosketju
    • Profiili
    • http://www.youtube.com/user/Styntty
Vs: EM-kisojen paras pelaaja 2012?
« Vastaus #1 : 10.02.12 - klo:23:37 »
Mun mielestä kaikki pelaajat ja tuomarit turnauksessa on olleet helvetin hyviä! Suosikit on sitten mulla erikseen.

Serjao ja Tveryankin Azerbaijan! Ja toki Marinaadi Kroaateilta. Voi helkkari kun mua otti pattiin se jätkä toissa vuonna Uefa Futsal Cupissa Montesilvanossa.

Poissa Prässäävä Target

• Kolmosketju
    • Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.12 - klo:10:11 »
Itse tykkään Mammarellasta ja Amadosta, joskaan Amadoa ei ole koville näissä kisoissa laitettu. Kenttäpelaajista ehdottomasti suosikkijoukkueeni Venäjän Pula. Meinasin tilata kyseisen herran pelipaidan. Voipi olla kesäkuumalla futispelien katsomossa ihmiset ihmeissään, että mikäs Venäjän paita se Targetilla on päällään.  ;D

Poissa Päätuomari

• Ylläpitäjä
  • Kolmosketju
    • Profiili
    • FutsalForum.Fi Facebookissa
« Vastaus #3 : 11.02.12 - klo:10:44 »
Lisäsin äänestyksen  :)

Poissa Dumari3k

• Vilttiketju
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : 11.02.12 - klo:14:28 »
Ainakin omaan silmääni tämä Italian maalivahti, Stefano Mammarella on ollut todella hyvä. Varsinkin ottelussa Espanjaa vastaan hän piti joukkuettaan pystyssä ja antoi joukkueelleen ylipäänsä mahdollisuuden taistella voitosta.

Poissa raimojk

• Vilttiketju
  • *
    • Profiili
    • Kotarit futsal
« Vastaus #5 : 11.02.12 - klo:21:53 »
Mammarella myös yksi mun suosikkeja. Tänäänkin oli pronssiottelussa luotettava kuin muuri ja lopulta ratkaisi pelin vielä tekemällä 3-1-maalin. Myös Assis italialaisista jätti positiivisen kuvan, joskin hyytyi vähän pronssiottelussa.

Espanja on ollut kokonaisuutena aika jäätävä, joten sieltä voisi valita melkein kenet tahansa. Venäjän pelit olen autuaasti onnistunut missaamaan, joten paha mennä sanomaan sieltä vaihtoehtoja. Finaalissa noita sitten selviää, joten säästetään ääntä vielä tuokio.

Ricardinho houkuttaisi nimen perusteella, vaikkei oman listani kärkipäässä olekaan. Henkilökohtainen suosikkipelaajani on näet tamperelainen Rikardinho. :)

Kohta mennään!