Kirjoittaja Aihe: Futsal säännöt 17.8.2011  (Luettu 16170 kertaa)

Poissa Prässäävä Target

• Kolmosketju
    • Profiili
Vs: Futsal säännöt 17.8.2011
« Vastaus #15 : 24.02.12 - klo:10:31 »
KV-pelistä ei voi tähän oikein ottaa mallia. Siellä kuitenkin paljon harvemmin joudutaan pelaajia siirtämään kauemmas. Suomessa kun koitetaan sarjatasosta riippumatta tulla aina kahteen metriin puolustamaan näissä tilanteissa.

Kaiken toiminnan lähtökohtana on se, että pallo saadaan mahdollisimman nopeasti peliin. Jos peli laitetaan jokaisessa tapauksessa poikki, niin puoliaikojen kestoon voi tulla helposti monta minuuttia lisää kestoa.

Mun oma tyyli on tehdä pelin alussa etäisyydet mahdollisimman selväksi pelaajille, jotta ei tarvitse joka tilanteessa olla pelaajia hätistelemässä tilanteesta.
Eli olet ilmeisesti tuomari, kun ensin syytät pelaajia? Nämä tilanteet, jotka olivat omassa esimerkissä, ovat ottelun ensimmäisiä siirtoja. Ei ne pelaajat niin tyhmiä ja rikkovia ole, mitä tuomarit luulee.

Poissa waver

• Vilttiketju
  • *
    • Profiili
« Vastaus #16 : 24.02.12 - klo:13:10 »
Eli olet ilmeisesti tuomari, kun ensin syytät pelaajia? Nämä tilanteet, jotka olivat omassa esimerkissä, ovat ottelun ensimmäisiä siirtoja. Ei ne pelaajat niin tyhmiä ja rikkovia ole, mitä tuomarit luulee.
[/quote]
On sitä tullut pelattua futsalia yli kymmenen vuotta, joten kyl mä itsekin olen tyhmä pelaaja. Siis vihellysten lisäksi.

Poissa Dumari3k

• Vilttiketju
  • *
    • Profiili
« Vastaus #17 : 24.02.12 - klo:19:51 »
Kyllä näissä asioissa pitää olla pelaajillakin vastuu, sillä eihän se homma toimi oikeasti niin, että tuomari käskee ja pelaajat tottelee.