FutsalForum.fi > FutsalForumin kehitysideat

Kehitysideoita

(1/5) > >>

leikeri:
Ihan ensimmäiseksi jokaiselta käyttäjältä kaikenmaailman allekirjoitukset pois.

Toisekseen, kategorioita on aivan liikaa ja viestin selaaminen niin raskasta, että täällä jaksaa vierailla korkeintaan kerran viikossa. Muutama esimerkki:
- Futsal-ykkönen. On tämä alue sellaisenaan, ja lisäksi otteluseuranta- ja joukkueet-alakategoriat. Miksi ei olisi vain yksi alue näiden kaikkien erillisten sijaan?
- Futsal-kakkonen. Tällekin riittäisi ihan hyvin yksi alue. Miksi tarvitaan raskaat alakategoriat?
- Videot. Edelleen, miksi yksi alue ei riitä? Jos sellainen päivä joskus koittaa että videoita tulee kymmenittäin joka päivä, niin lisätään sitten alakategorioita.
- Jne jne. Foorumin selailuun kuluu aivan liian kauan aikaa.

Jotta uudet käyttäjät saadaan innostumaan tästä, niin viestien lukemisen täytyy olla mielekästä. Itse palaan asiaan aikaisintaan sen jälkeen kun nämä kaksi asiaa on korjattu, varsinkin jälkimmäinen.

Neppi:
Varusteista, eli lähinnä nyt kengistä ja palloista keskustelemiseen jonkunlainen alue/osio olisi hyvä. Tosin toisaalta onko sitten mielekästä omaa kategoriaa perustaa johon tulee vain kaksi aihetta. leikerin mielestä kun noita kategorioita on jo nyt liigaa.

Jos tämmönen tulisi niin oisko se sitten tohon kulttuurin vaiko yleiseen osioon?...

e. onhan tossa kyllä toi taktiikka-osio jo, johon voi varmaan avata topikit näille. Kuten on futisforumillakin.

Haen takkini...

leikeri:
Tässä nopeasti listattu "vastaehdotus" nykyiselle jaolle. Ehkä totuus löytyy jostain puolesta välistä.

FutsalForum.fi
   - Kilpailut
   - Kehitysideat
   - Ohjeita ja sääntöjä

Suomen Futsal
   - Futsal-liiga
   - Futsal-ykkönen
   - Futsal-kakkonen
   - Muut sarjat
   - Naisten futsal
   - Cupit
   - Videot Suomesta

Futsal-yleinen
   - Arvokisat
   - Futsal-sarjat maailmalla
   - Tuomarit ja säännöt
   - Taktiikka ja harjoittelu
   - Välineet
   - Muu futsal-keskustelu
   - Videot maailmalta

Muu keskustelu
   - Muu keskustelu

potkupalloilija:
Täytyy kyllä sanoo että tuo leikerin lista on kyllä aika asiallinen. Mä olen itse samaa mieltä että ainakin näin alkuunsa näitä on liikaa. Varmasti muutosta kyllä tulee.

Neppi:
Kyllähän tuo on ihan tervejärkinen idea vähän rajata noita kategorioita, nyt kun näyttäisi pelkästään noita etusivun alueita olevan melkein yhtä paljon kuin futisforumilla aktiivisia topiceja tältä kaudelta. Sitten vielä kun on kymmenkunta alakategoriaa parhailla alueilla, niin hankalaksi menee tosiaan selaus. En usko että tässä nyt sadoittain poksahtelee jokaiseen alueeseen topiceja ihan äkkiä pystyyn.

Elikä kannattaisi varmaankin vielä tässä forumin alkuvaiheessa heivata nuo alakategooriat nyt ainakin sivummalle, ja seurailla vähän mihin alueille alkaa niitä topiceja/keskustelua syntymään ja miten paljon. Sitten jos alkaa ahtaaksi käymään alue, niin laittaa tarvittavan jaottelun käyntiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta